Saturday, October 08, 2005

Landtong Rozenburg

Jeetje, een hele dag niet bij de Nieuwe Waterweg geweest, da's afkicken. Het wordt wel tijd dat het een keertje minder mistig wordt hoor, want op deze manier is het helemaal niets.

Ik denk dat ik foto's van schoorstenen ga verzamelen. Je moet toch iets en iedereen verzamelt al scheepsfoto's. Ik ga eens nadenken of een schoorstenendatabase kan maken. Vooruitlopend daarop heb ik alvast een paar foto's gemaakt.

En ook nog verder geexperimenteerd met de macro-functie. Ik heb begrepen dat ik iets teveel van de functie verwachtte en dus met het toestel dichter bij het onderwerp moet komen. Maar het focussen blijft lastig.

Tot slot was het een familiedagje van de familie Wonsild. In een kwartiertje tijd kwamen Nelly, Lone & Christine voorbij.








No comments:

Hier vindt u een verzameling van de foto's die ik bij evenementen, wandelingen of andere uitjes maak.