Thursday, October 06, 2005

Landtong Rozenburg

Het was vanavond niet echt weer om schepen te fotograferen. Het was er duidelijk te mistig voor. Gelukkig waren er ook weinig schepen, dan doet het niet zo zeer. Bovendien werd er al voorzichtig geopperd dat schepen saai worden. Uiteraard ben ik het daar van harte mee oneens, maar toch.

Heb me dus vanavond maar eens op de Macro functie gestort, om foto's van dichtbij te maken. Ik moet zeggen dat het niet eenvoudig was om te focussen, maar dat zou ook door het gebrek aan licht kunnen zijn. Toch is dit zeker niet het sterkste punt van het toestel.

Maar ja, wie mijn foto's ziet, kan wel bedenken dat foto's van dichtbij niet mijn voorkeur hebben. Toch maar even goed de handleiding doorlezen. Misschien zaterdag ook even bij de fotograaf langs voor wat tips.

De laatste foto vond ik wel leuk. Ik dacht dat alleen dolfijnen op de boeggolf van een schip meegingen, maar het lijkt wel alsof vogels het ook leuk vinden.




No comments:

Hier vindt u een verzameling van de foto's die ik bij evenementen, wandelingen of andere uitjes maak.